Džaiblogs
  
Un tāpēc cilvēki domā, ka BMW braucēji ir dibengalvas  (74)
Kašķis
 2010-08-21

Citiem vārdiem sakot - nez kādreiz autovadītāji sapratīs, ka sarkanās līnijas Rīga Plaza stāvvietā ir sānu, nevis centra līnijas, un ka ir paredzēts trīs mašīnām nostāties starp šīm līnijām, nevis divām, tieši pa vidu?

Vēl citiem vārdiem sakot - lielveikala autostāvvieta ir lielisks mūsu sabiedrības spogulis, kurā skaidri un gaiši redzams kāpēc Latvija ir tādā pakaļā. Lielākajai daļai savs momentānais komforts ir daudz svarīgāks par sabiedrisko labumu. Mašīnas atstāj krustām šķērsām nedomājot par citiem. "Jo man tā ir ērtāk". Miskasti izber mežmalā. "Jo man tā ir ērtāk". Nodokļus nemaksā. "Jo man tā ir ērtāk". Par valsti iedomājas tikai tad, kad vajag saņemt pabalstu. "Jo man tā ir ērtāk".

Vai tiešām cilvēki nesaprot un nesapratīs, ka valsts tie esam mēs paši? Tie nav simts resni onkuļi Jēkaba ielā un bariņš citu resnu onkuļu Ministru kabinetā. Tie esam mēs. Sabiedrība. Zeme. Piedrazojot valsti, mēs piedrazojam paši sevi. Apzogot valsti, mēs apzogam paši sevi. Valsts ir viena liela māja avārijas stāvoklī, bet mēs tik turpinam čiept ķieģeļus, lai izremontētu savu mazo istabiņu. Vienā brīdī tā māja sabruks un mēs paliksim apakšā.

Es zinu, ka ir grūti. Es zinu, ka riebj tas, ka daži resni onkuļi zog ķieģeļus veselām kravām. Bet tas nav attaisnojums, lai visi tā darītu.

Īsāk sakot neesi cūka. Atceries, ka valsts (vide+sabiedrība) ir tavas mājas. Un atceries, ka tev ir ne tikai tiesības, bet arī pienākumi.

Ai, labi, aizmuldējos. Tāpat skaidrs, ka šī valsts sabruks un izdzīvos tie, kas būs laicīgi aizlaidušies.
  
komentēt
    arnisv       2010-08-21, 17:48
- gribēju jau nākt un teikt, ka kurš gan to vislāb zin ka atsaldētie bembisti ir pilnīgi kretīni, ja ne paši bmw vadītāji (jā, es arī stūrēju bembi, tādi nu mēs esam, tas ir iedzimts), bet tu tādās nopietnās tēmās par valsti... diemžēl tā ir, un drausmīgi besī tā izzagšana visos līmeņos (nevaru sagaidīt, kad metāla zagļiem publiski cirtīs nost rokas) un sabiedrībā valdošais egoisms, pilnībā uzspļaujot valsts iekārtai ((
atbildēt
       Reinis >arnisv       2010-08-23, 11:27
- Kamēr Latvijā nesāks masveidā uz šitādiem auto līmēt nenoplēšamās uzlīmes "Es parkojos kā idiots", tikmēr arī stāvēs.
atbildēt
          Artis >Reinis       2010-08-23, 13:44
- Kamēr es nostājoties pēc noteikumiem autostāvvietā nevaru izņemt bērnu no mašīnas, jo ir par šauru, lai durvis līdz galam atvērtu, tikmēr es likšu mīksto uz visām šitām līnijām.
Pasaki man lūdzu ko man darīt ja es no veikala iznāku ar bērnu rokās un man mašīnai 30 cm attālumā noparkota cita mašīna??? Bērnu uz jumta moška uzlikt, kamēr es izbraucu no stāvvietas? Piekrītu, ka ir vienkārši cilvēki, kas bez iemesla šādi parkojās, bet man pietika ar vienu reizi, kad es savu bērnu nevarēju mašīnā nekādi dabūt, lai es uzliktu pilnīgu mīksto uz stāvvietu apzīmējumiem.
atbildēt
             kintu >Artis       2010-08-23, 14:37
- Precīzi Jealousy aprakstītā loģika: Man vienreiz kāds sagādāja problēmas, tāpēc tagad es piekāšu visu pasauli un daru kā gribu.
atbildēt
                Prodigy >kintu       2010-08-25, 13:10
- Ja esi tik gudrs, varbūt arī vari atbildēt Artim, kā viņam rīkoties viņa aprakstītajā situācijā? Ielikt bērnu bagāžniekā?
atbildēt
                   Jealousy >Prodigy       2010-08-25, 13:35
- Ja tu brauc uz lielveikalu ar bērnu, tad rēķinies laicīgi ar potenciālām problēmām un atrodi stāvvietu, kur tev normālos apstākļos neviens nevar nostāties pārāk tuvu. Ja mēs vairāk domātu uz priekšu, būtu mazāk jācīnās ar absurdām sekām...
atbildēt
                      Artis >Jealousy       2010-09-03, 16:13
- Nu redz, pats atbildēji, kur ir problēma, tik vai saprati? Un nevajag vienmēr vainot autovadītājus, kas attiecīgi noparkojušies.
atbildēt
                         Jealousy >Artis       2010-09-03, 16:23
- Noparkoties tā, lai tev neviens netraucē, un tā, lai tu traucē visiem tomēr ir divas pavisam dažādas lietas
atbildēt
             Jealousy >Artis       2010-08-23, 15:11
- Pasaki man lūdzu ko man darīt, ja ļoti gribas dzīvot ērti, bet alga ir par mazu??? Kamēr man nebūs milzu alga es uzlikšu pilnīgu mīksto un iešu zagt.

Citiem vārdiem sakot - atkārtojot rakstā teikto - tāpēc jau mēs esam tādā pakaļā, ka katram savs mirkļa komforts ir daudz svarīgāks par kopējo labumu.
atbildēt
             viess >Artis       2010-08-27, 15:45
- augsejajas vai attalakajas stavvietas vienmer ir pietiekami brivas vietas, lai butu, kur bernu likt un tas ari ir tikai tikmer kamer berns pats nemak staigat - zidainis. vel variants braukt ar ratiniem zidaini ratinos, tad vienmer var atras iespeju ka iekartoties Man izaugusi 2 berni un nekad ar so nav bijusas problemas ne alfa ne kur citur
atbildēt
    Normunds       2010-08-21, 18:04
- Nujā, bet stāsts vairs nav par bmw un plazu, kurā tās trīs vietas ir tik šauras, ka pietiek tik diviem normāliem auto. tas nekādā ziņā neattaisno konkrēto eksemplāru, kas ir noparkojies pa diognāli

bet viss pārējais ir OK. Es jau sen esmu teicis, ka mūsu valstī zivs pūst no astes un sazin kādu iemeslu dēļ aste uzskata, ka sapuvusi ir galva.
atbildēt
    Lūk, lūk       2010-08-21, 18:48
- tieši tā. it gets on my tits in a huge way ( [c] Dara O'Briain]
kā var būt tā attieksme : valsts , maita, grib ņemt no manis/valsts, maita, man negrib dot, nevis saprašana, ka valsts ir dod/ņem situācija. ka tas nav mistisks pakalpojumus niedzējs no zez kurienes, bet gan mēs visi paši kopā. postsovjetisma sindroms?
atbildēt
    Alvils Mārvils Kalvis       2010-08-21, 20:11
- BMW braucēju hype esot gan uz auģuhām pārmeties, bet tas tā... pilnīgi piekrītama panika, atziņas un gala atziņa. man ir vienalga, un, ja kādam nav vienalga, viņš ir labākajā gadījumā man vienaldzīgs, bet drīzāk - es par viņu pasmejos. Latvieša, parastā, psiholoģija. Bet nav jau TIK slikti. Ir ļoti, ļoti daudzi, kas par to runā - kaut vai šeit, tagad - un tas jau ir solītis. Dot un ņemt, nevis tikai pieprasīt - galu galā tās ir cilvēciskās vērtības un dzīvesveids pašos pamatos, kas neattiecas tikai uz valsti, darbu, bet arī uz visu, visu, visu. Kad būs, tad būs - bet kamēr nav, tikmēr top. Ahoi
atbildēt
    Martins       2010-08-21, 23:37
- Izdrukā ātri darbam sagatavojamas uzlīmes "Kvazistacionārais pielizators" un uz durvīm, uz durvīm...
atbildēt
       Martins       2010-08-21, 23:38
- tb "Kvazistacionārais pipelizators"
atbildēt
    Kamazs       2010-08-21, 23:42
- Dažkārt tā apstājas, lai blakusparkotāji neapskādētu vāģi ar neveiklu iebraukšanu vai durvju atvēršanu/aizvēršanu.

Tas, protams, nav attaisnojums, es diezgan bieži sev pie mājas tādiem čubrikiem uz loga uzlieku uzzīmētu instrukciju kā parkot automobili tā, lai arī citi to var izdarīt.

Bet šie nav tie ļaunākie. Ir kretīni, kas noparkojas tev priekšā tā, ka nevari izbraukt laukā. Tad gan nekādu maigo pieeju - vispirms dabū to vāģi malā (ja ir gana daudz cilvēku un nav pārāk smags, šūpinot var izkustināt) un tad izlaid vismaz 2 riepām gaisu. Kāpēc divām? Jo rezervē ir tikai viena.
atbildēt
       Jealousy >Kamazs       2010-08-21, 23:59
- vardarbība nav risinājums
atbildēt
          Kamazs >Jealousy       2010-08-22, 01:13
- Jā, piekrītu. Bet kā iemācīt kucēnam, ka nedrīkst čurāt mājā uz grīdas, ja viņš pats to nesaprot? Iebāžot purnu peļķītē. Tāpat arī nepatīkams, bet citādi nekaitīgs "sods" šim autovadītājam liks padomāt divreiz.
atbildēt
    X       2010-08-22, 00:35
- Nu ja pat latvieši tā saka (runa par pēdējo teikumu) tad šī valst patiešām ir dziļā pakaļā...
atbildēt
    Boo       2010-08-22, 00:46
- Es šodien piedalījos Gain-Latvia skolas somu izdalīšanā kopā ar mūsu nupat izveidoto Garkalnes whatever draudzi.
Un mēģināju norīt vakardienas Panorāmā (jā, 1x kopš maija sākuma) redzēto sižetu par lielveikalu ķēdēm, kurš lieliski parādīja to uz kurieni virzamies - Latviešos ir iepogramēta sev līdzīgo iznīcināšana.

Vienīgais glābiņš ir morālā kompasa atjaunošana (brīvprātīgā kristīgā mācība skolās) - un pofig, kas to ieteica.

Visiem tiem, kas bļauj pret: kas slikts ir tajā, ka tavu bērnu iedrošina būt godīgam, nesavtīgam, pašaizliedzīgam?
atbildēt
       gatons >Boo       2010-08-22, 01:24
- Nevis kāds bļauj pret, bet to nosaka Satversmes 99.pants
atbildēt
          Pilgrim >gatons       2010-08-22, 11:15
- Tas ka baznīca ir atdalīta no valsts, nozīmē tikai to, ka Latvijā nav vadošās reliģijas. Neviens nav piedāvājis mācīt katoļu kaķismu vai Luterānismu vai sazindies' ko vēl.
Brīvā izvēle ir pārprasta tajā aspektā, ka neizvēloties neko no morāli ētisko mācību kopuma, aug paaudzes, kam nav nekādas izpratnes par sabiedrības kopību un pamatvērtībām.
Es neapgalvoju, ka kāda mītiska trīsvienība glābs mūs, taču esmu pārliecināts, ka kristīgās vērtības nenāks par sliktu.
atbildēt
             kintu >Pilgrim       2010-08-22, 12:20
- Vērtības ir vajadzīgas, bet reliģijām ir tieksme koncentrēties uz "kristīgās" nevis "vērtības".

Turklāt Bībeles mācība, ja to pasniedz kā literāra darba vai reliģijas vēstures izpēti, pat nav spējīga iemācīt nekādas mūsdienu vērtības, jo lielākā daļa tajā aprakstītās lietas ir nepieņemamas mūsdienu sabiedrībā (upurēšanas, vardarbība, sieviešu un geju diskriminācija utt.). Caur to var mācīt vērtības tikai reliģiskā kontekstā, kas ir spējīga pievērt acis uz netīkamo informāciju. Mūsdienu atklātības sabiedrībā tas vienkārši iemācīs tikai liekulību.
atbildēt
                Pilgrim >kintu       2010-08-22, 13:09
- Nu, kristietība balstās uz jauno derību. Nosauktie piemēri ir no vecās derības. Bauslība arī nav slikta lieta, bet ļoti senila, tas tiesa.
Es, personīgi arī neuzskatu šo ievirzi par sev tīkamāko, bet kaut kādai sistēmai ir jābūt.
atbildēt
                   rick'james >Pilgrim       2010-08-22, 14:09
- a kas, sobstvenna, vainas ir budismam vai islāmam? kāpēc to nevarētu pasniegt skolās? mmmm?
atbildēt
                      George >rick'james       2010-08-22, 14:23
- ja budisms vai hinduisms tiktu pasniegti kā izvēles alternatīva, vai labāk kā būtiska sastāvdaļa paralēli konkrētās grāmatas šķirstīšanai, tad šis būtu atbalstāms.
Pliku filosofiju jau nu skolā nemācīs, bet reliģisko sistēmu apskats kā vērtību sistēmas un to pielietojumi vēsturiskā skatījumā ir ļoti nepieciešami.

Patreiz es ļoti ieteiktu islamu tomēr neiekļaut skolu mācību programmā (tāpat kā Amon-Ra vai Kali pielūgsmes mācību)
atbildēt
                         rick'james >George       2010-08-23, 09:55
- es biju vairāk domājis kontekstu - ar ko kristietība ir pārāka par budismu, hinduismu, islāmu utt. Cilvēkam nedrīkst uzspiest ticību, tai ir jābūt brīvai izvēlei un tai viennozīmīgi jābūt, kā saki, paralēli vai kā izvēles alternatīva.

Es tiešām apšaubu, ka bībeles mācība ar visu savu asiņaino vēsturi, ko tā nesusi (inkvizīcijas, krusta kari utml) patiešām ir tas materiāls, kas ceļ morāli un attīsta cilvēka personību. Drīzāk rada jaunas, tukšas dvēseles ar kurām manipulēt. Ja gribi iemācīt ar ticības palīdzību bērniem mīlestību, izpratni un harmoniju - lūdzu, budisms ir teju vai favorīts. Bet tai atkal ir jābūt brīvai izvēlei. Galu galā, cilvēka personība un vērtības rodas ģimenē, nevis skolā.

Kr4, ticības jautājumam skolās ir jābūt TABU līdz vecumam, kad bērns/pusaudzis spēj pats izsecināt kas viņam ir interesantāks, atbilstošāks un pieņemamāks.
atbildēt
                   kintu >Pilgrim       2010-08-22, 20:36
- Tāpēc jau es saku – būs kristietība nevis vērtības.
atbildēt
       budzis >Boo       2010-08-22, 13:03
- Isteniba jau baznica nemaca but "būt godīgam, nesavtīgam, pašaizliedzīgam". Nomani vardu "baznica" ar vardu "partija" un bus 1:1...
Neba nu godigumu un atsaucibu sludina, bet gan sola atalgojumu - pestishanu, glabshanu utt.
atbildēt
          Šulcs >budzis       2010-08-23, 03:01
- Baznīca? Godīga, nesavtīga, pašaizliedzīga? Oh, please, krutākā piramīdas shēma pasaules vēsturē, es drīzāk teiktu.

"God doesn't even go to church", citējot citējamos...
atbildēt
       Glomny >Boo       2010-08-27, 15:31
- Vienīgais glābiņš ir kristīgā mācība skolās? Nav nedaudz par daudz pateikts pat priekš tāda ticīgā, kā Tu?
atbildēt
       naurs >Boo       2010-09-01, 23:15
- Ir jau vēl arī tāds mācību priekšmets kā "Ētika"
atbildēt
       Glomny >Boo       2010-09-02, 13:24
- Hāā! Diena iesākusies labi - Saeima noraidīja bībeles mācīšanu skolās. Tātad kaut kāda saprāta palieka vēl ir palikusi mūsu "krējumam".
Nu tad Tev, Boo, un Tev līdzīgajiem būs vien savi bērni pašiem jāsačakarē..
atbildēt
    marss       2010-08-22, 00:53
- nu ti zagnul papasha ... pat nav ko piebilst
atbildēt
    gatons       2010-08-22, 01:23
- + autoram
atbildēt
    pofig       2010-08-22, 14:34
- Ja man būtu mazs krāniņš un tāds liels auto, es arī tā parkotos, jo lielveikalu stāvvietu platums ir krietni par mazu, lai šitāds auto varētu iebraukt viena placī un cilvēks normāli izkāpt. Turklāt nekad jau nevar zināt kā tur izskatijās tad, kad viņš ieradās...
atbildēt
       Jealousy >pofig       2010-08-22, 14:36
- - tās ir standarta platuma stāvvietas. cilvēki tikai sabīstas no kolonnām.
- tu gribi teikt, ka pirms tam tur bija noparkotas divas trīsstūrveida mašīnas pretējos virzienos?
atbildēt
          netīrelis >Jealousy       2010-08-22, 17:06
- erm par to parkošanos... nebūtu gadījies vairāk kā vienu reizi lielveikalā atgriezties pie auto kuram durvis ir vai nu noskrāpētas vai iebuktētas dēļ blakus esošā auto pasažieru nevērīgās attieksmes drošvien arī šausminātos nu kā tā var parkoties...
atbildēt
             Jealousy >netīrelis       2010-08-22, 17:13
- Un tad tavs risinājums šai problēmai ir "piekāst visu, likšu šķērsām"?

Btw, no durvju skrāpētājiem var veiksmīgi censties izvairīties. Pirmkārt nelikt blakus mašīnai, kurā ir bērnu sēdeklītis, jo ja ir pilnas rokas ar maisiem un sīkais jādabū iekšā, tad durvju atvēršanas maigums ir pēdējais, kas ir prātā. Otrkārt jāizvairās no mašīnām, kam ir divas durvis - tās parasti ir krietni garākas un krietni grūtāk savaldīt. Treškārt, jāizvairās no tām, kam sēdeklis ir tuvu stūrei, jo tas, visticamāk, norāda, ka šoferis ir sieviete, kuras lielākoties nepievērš uzmanību durvju atvēršanai. Nu un ceturtkārt vienkārši ir jānovērtē vietas platums un auto orientācija, lai vieta durvju atvēršanai būtu maksimāli liela (piemēram, iebraukt mazliet ieslīpi, lai blakus auto durvis vērtos paralēli tavai mašīnai.

Īsāk sakot, vajag būt uzmanīgiem un cienīt citus, nevis viependrēties kā idiotam aizbildinoties ar citu neuzmanību.
atbildēt
                fanc >Jealousy       2010-08-23, 23:24
- Kapec jabut mazohistam?
Problemai ir pavisam vienkars risinajums - un tas ir redzams bilde
atbildēt
                Ice >Jealousy       2010-08-24, 01:23
- Jy, paldies par rakstu, un prieks, ka notiek taada diskusija. Bet pie shii komenta bishku sastingu, pati esmu sieviete, braucu ar Preludi (2 garas, garas durvis un sedeklis pie pashas stuures ) bet Vienmer Loti Rupigi Chekoju, kaa veru durvis valjaa jo zinu, ka vinas man platas, otrkart tapec, ka ja MAN kads nodauzitu mashinu ar durvim, es butu traki pikta. Nevajag luudzu indet ar tadu seksismu, bez naida nopietni - es tev nepiekriitu, ka ta ir vaina "sievietee"

Un padomu listee vel, ja kas, varbut verts ietvert, ja jaizvelas, tad labak lielaku distanci ieturet shofera pusee, jo tur ta NOTEIkti kaads kaaps ieksha.
atbildēt
                   Jealousy >Ice       2010-08-24, 07:57
- Nestingsti tāda ir statistika. bet man ir prieks, ka ir izņēmumi
atbildēt
             viess >netīrelis       2010-08-27, 15:49
- izvelies vecaku auto, vai ari auto, ko tiesam vari atlauties uzturet! es ari nesaprotu ka tie jauno lexusu uc biznesa klases autinu ipasnieki pacies, ka kads stavvieta muzigi sanus apdauza - acimredzot vini to var atlauties!
PS. Ja visi domas un daris ka Tu tad iespejams varesi vispar braukt talak ar sabiedrisko, jo diez vai atradisi vietu, kur noparkoties
atbildēt
    Toms       2010-08-22, 17:22
- Pats arī šādi parkojos, lai pasargātu savu auto no apkārtējo neuzmanības, lai pēc tam nebūtu lieki pārsteumi par švīkām un buktēm, pie nosacījuma, ja autostāvietā ir pietiekami daudz brīvas vieta, lai citi var noparkoties.
atbildēt
       piu >Toms       2010-08-22, 23:30
- Tieši tā - man auto gada laikā 3x sānos blakusauto atstājuši buktes no durvju virināšanas un 2x vienkārši izbraucot no stāvvietas noskrāpēti sāni/bampers. Tas man tikai un vienīgi raisa vēlmi nolikt auto tā, lai to pat netīšam neviens nenoskrāpētu.
Lieki teikt, ka nevienā no gadījumiem vainīgais mani nesagaidīja. Kasko pat bez pašriska - tas iestājas pēc 3 gadījuma + auto tiek uz zināmu laiku pazaudēts remontos. Nav jauki.
atbildēt
          kintu >piu       2010-08-23, 10:33
- Tas nepārsteidz, jo ir skaidri redzams, ka tu nemāki labi noparkoties. Ja tu mašīnu liec šķērsām, tad skaidrs, ka kāds tev to pie lielāka piepildījuma iebuktēs.
atbildēt
             piu >kintu       2010-08-23, 11:26
- Šādi notiek, tieši tad, kad esi noparkojies akurāti!
Un lieveikala stāvvietā jau nevari izkontrolēt, kas un kā tev pieparkosies blakus.
atbildēt
                kintu >piu       2010-08-23, 12:15
- Tu maldies. Ja autostāvvietā 90% ir normāli noparkojušies un viņu mašīnām nekādu švīku nav, tad šis arguments neizklausās ticami.
atbildēt
       fanc >Toms       2010-08-23, 23:25
- Ari taa medzu darit.
atbildēt
    marss       2010-08-22, 21:30
- p.s. riga plaza autostāvieta nekad nav pilna (vismaz cik es tur esmu), un parkojos bieži līdzīgi so what
atbildēt
       kintu >marss       2010-08-22, 21:54
- Tev tiešām autoskolā neiemācīja noparkoties? Varu ieteikt vienu labu un nedārgu instruktoru.
atbildēt
          kk >kintu       2010-08-22, 22:09
- a man pilns telefons ar šitādiem no lielveikalu stajankām... ko nu?
atbildēt
             kintu >kk       2010-08-22, 22:16
- Forši! Uztaisi reklāmu un autoinstruktoriem būs liels klientu pieplūdums.
atbildēt
    Vilx-       2010-08-22, 23:18
- Visā visumā piekrītu, lai arī, IMHO, piemērs mazliet neveikls. Pie Riga Plaza patiesi stāvvietu nekad neesmu redzējis vairāk kā 10% aizpildītu. Var jau būt, ka braucu nepareizā laikā, bet kaut kā grūti noticēt. Tur pat jokaināki šķiet tie cilvēki, kuri par visām varītēm grib arī tās 3 mašīnas starp stabiem sabāzt, lai tik būtu 10m tuvāk durvīm. Tā kā... nu, jā, smuki tas nav, bet šajā gadījumā arī ne nosodāmi slikti.
atbildēt
       Jealousy >Vilx-       2010-08-23, 00:05
- Plazas zemjumta stāvvietas pirmais stāvs ir vismaz par 60-70% aizpildīts pēcdarba laikā (5-6), savukārt lietus laikā (kad arī tika piefiksēts šis asprātis) tur ir pilns līdz malām - burtiski, cilvēki atstāj mašīnas arī brauktuvju galos un pie ratiņu novietnēm.
atbildēt
          Vilx- >Jealousy       2010-08-23, 09:28
- Nu, tad esmu braucis nepareizos laikos. Atvainojos. Tad, protams, šādi parkoties ir cūciski.
atbildēt
          guerilla >Jealousy       2010-09-01, 09:08
- Es arī lieku brauktuves galā, ja tur ir brīvs. Mazs auto tur var traucēt tikai tiem, kas izbrauc no ratiņu novietnes (ar auto) un lai apskrāpētu bamperus, tur ir īpaši jācenšas. Nu, un vēl tā ir vistuvākā vieta ieejai Prismā (darbā pietiekoši daudz staigāju, lai pēc tam nebūtu sirdsapziņas pārmetumu par īso distanci "veikals - auto".) Tiesa, nupat pārvācos uz citu rajonu, tā ka bieži tur neiegriezīšos.
atbildēt
    Malvils Pēteris Ansi       2010-08-23, 01:46
- Citāts no filmas Lions for Lambs (iesaku):

- Todd, what good is a 90 000$ Benz, if there's not only not enough gas in the tank, but the streets, the highways are decaying to the point of becoming Third World? If all your rants about congress and politics are true, Todd - if things are really bad, as bad as you say they are, when thousands of American troops are dead and more are dying everyday probably as we speak, you tell me - how can you enjoy the good life? Rome is burnig, son! And the problem is not with the people that started this. They are past, they are irredeemable. The problem is with us - all of us - who do nothing, who just fiddle, who try to manouver around the edges of flame. And I'll tell you something, there are people out there, day to day, all over the world, who are fighting to make things better.

- You think it's better to try and fail then failing to try, right?
- Yeah.
- But what is the difference if you end up in the same place?
- At least you did something.
atbildēt
    Šulcs       2010-08-23, 03:03
- Ot' priekšpēdējā teikumā visu pareizi pateici. Gribēju ko piebilst, bet lieki.
atbildēt
    2lvl       2010-08-23, 10:11
- Ja autostāvvieta nav pārpildīta, tad es arī tā parkojos, lai man būtu vieglāk atvērt un lai man neiebuktētu sānu durvis.
atbildēt
       2lvl       2010-08-23, 10:22
- "...man būtu vieglāk atvērt un lai..." - man būtu vieglāk atvērt durvis un lai
atbildēt
       kintu >2lvl       2010-08-23, 10:37
- Citiem vārdiem sakot, tu nemāki taisni noparkoties

Jocīgi, ka cilvēkiem tik ļoti rūp, lai tikai mašīnai nebūtu kāda buktīte vai švīka, bet tai pašā laikā nerūp, ka viņi paši kā vadītāji izskatās pēc lauķiem, kuri pat nav iemācījušies pareizi noparkoties.
atbildēt
          Kamazs >kintu       2010-08-23, 11:35
- Kas tur jocīgs? Uz ielas tak redz mašīnu ar vai bez buktēm un švīkām, nevis tavu iekšējo es.
atbildēt
             kintu >Kamazs       2010-08-23, 12:13
- Tas, cik greizi esi nolicis mašīnu, ir vēl labāk redzams. A tavas buktes vai to, cik kruts tavs vāģis, toč nevienu neinteresē.
atbildēt
    Mazs Ciniķis       2010-08-23, 12:57
- Uzvilkt divas līnijas - vienu kas parāda, kur atrasties pašam autiņam, otru- kur sākas vieta "durvju" (nejaukt ar "mētelīti" ) virināšanai nevar?
Ja nepalīdz uzzīmētas līnijas, var "ķerties" pie fiziskām - uzkalniņi, ieplakas, naglu strīpas - vadītājiem nepatīk braukt pāri nelīdzenumiem.
Un par "papildvietas" izmantošanu - iekasēt papildmaksu!
atbildēt
    qwr       2010-08-23, 16:24
- mūsdienās normāli cilvēki nebrauc ar mašīnām uz veikaliem!
atbildēt
       Vilx- >qwr       2010-08-23, 16:57
- Nē, ar mēli pār plecu viņi ved 7 piekrautus lielos iepirkumu maisus trolejbusā. Ne jau visi skrien uz bodi pēc katras piena pakas. Citi arī mēdz iepirkties reizi nedēļā visai ģimenei.
atbildēt
    black_data       2010-08-23, 17:54
- Bembja man nav, bet es ar ir dibengalva. Kādu laiku atpakaļ konkrētajā stāvvietā stūķējos starp diviem autiņiem, bet caurmērā sapratu, ka tur reāli ir vietas diviem autiņiem. Es tad labāk mazliet tālāk pasoļoju, nekā spraucos tur iekšā, cerībā, ka durvis varēs atvērt.
atbildēt
    Osis       2010-08-23, 21:48
- Es arī šaurās stāvvietās parkojos tieši tāpat, un man nav BMW, bet gan Volvo. Un parkojos es tā tādēļ, ka negribu, lai mani mašīnai visi sāni būtu sabuktēti.
atbildēt
    KKTK       2010-08-24, 00:58
- Automašīna kopš krievu laikiem te ir sabiedrības statusa norādītāja. Pārējās lietas ir tikai nejauši pakārtojušās.
Nu un ka būs bukte? Kurpēm arī zoles nosmērējas... nu un?
Labāk būtu kājām iemācījušies staigāt, tad varētu likt auto otrā stāvvietas galā vai stāvu augstāk, kur pa labi pa kreisi pāris vietas brīvas.
atbildēt
       kintu >KKTK       2010-08-24, 13:42
- Ir dati, ka pat ASV lepna auto iegāde ir viens no drošākajiem rādītājiem, ka pircējs drīz pieteiks bankrotu Gan jāatzīst, ka viņiem bankrots ir normāla un pozitīva dzīves pieredze.
atbildēt
    kk       2010-08-24, 19:39
- eku no Dominas, lai laime pilnīga:
[links]
un
[links]

Šis Olimpijā, galvenā auto eja, kas ved gar abām durvīm, pa kurām iet iekšā, fočēts no apakšzemes automoiku puses. Precīzi vidū!

[links]
[links]
atbildēt
       naurs >kk       2010-09-01, 23:22
- tas citrons bij pilnīgi cūciski nostājies
atbildēt
    Bet..       2010-10-21, 12:15
- Stāstu pēc personīgās pieredzes. Dažreiz gadās tā, ka stāvvieta ir pilna un jāliek autiņš starp 2 neprecīzi novietotām automašīnām, kas savukārt ir novietotas neprecīzi jo kāds iepriekš ir nolicis auto šķībi.
Un tātad es nolieku starp šiem autiņiem savu (kā piemēram uz līnijas), ieeju veikalā un ejot ārā redzu, ka visi pārējie no stāvvietas ir izbraukuši.. tie kas novietojuši auto tikko, novietojuši precīzi starp līnijām.

Un visdrīzāk visi domā, ka es esmu to izdarījis speciāli.. lūk, gadās arī tā. Varbūt arī šajā gadījumā...?
atbildēt



Kakao.lv

jealousy

Mans vārds ir Kārlis.
Mans darbs ir Delfi.
Mans hobijs Kakao.
Šis ir mans blogs. Par visu.
Seko man @janitors

Viskas
Lietas
Kašķis
Foto
Kino
Help
Jautri


Kad tu iesi uz kino?
Drīz
Kaut kad
Nekad





Virszemes TV

^ brauc uz augšu ^

rss feed

Kakao.lv

Hosted by TunT.lv