Džaiblogs
  
Nežēlīgā Apple politika un alkatība, jeb savaldi zirgus, kovboj!  (64)
Viskas
 2010-04-09

Jauns Apple produkts, jauna Apple OS un cilvēki no jauna sāk sūkstīties par ļauno Apple, kurš liek pirkt jaunu produktu, zinot, ka vēlāk būs vēl labāks produkts. Alkatīgais Apple, shēmotājs Džobs, ļaunais mārketings utt.

Bet paga, kovboj. Neviens jau tev neliek pirkt to jauno Apple produktu :) Dzīvo ar savu veco. Apvainojot Apple tajā, ka viņi liek tev maksāt "spiežot" pirkt jaunu produktu, tu patiesībā parādi, ka nespēj savaldīt pats sevi un savu vēlmi pēc paša jaunākā. Nu nav jau tā, ka Apple tev ir kaut ko atņēmis un liek to izpirkt. Ir tikai un vienīgi tā, ka tu gribigribigribi to jaunāko produktu. Un tā ir tava, nevis Apple problēma :)

Nemaz nerunājot par to, ka "alkatīgais mārketings" ir pilnīgi visām kompānijām. Nokia gada laikā izlaiž vismaz 5 vienas sērijas telefonus. Neviens negaužas, ka ik pa diviem mēnešiem jāpērk jauns. Sony izlaiž vismaz 20 fotokameras. Katru otro nedēļu tu pērc jaunu, jo tai ir jauna fīča? Cmon.

Es neaizstāvu Apple cenas aksesuāriem (teiksim 22Ls par monitora pāreju ir maksimāls kretīnisms), taču pārmest viņiem to, ka viņi rada kārdinošus produktus un pelna ar to naudu ir absurdi. Savaldi zirgus, pārdevējs nav vainīgs, ja tu gribi pirkt :)
  
komentēt
    black_data       2010-04-09, 17:56
- Gan jau par Nokiju arī gaužas.
atbildēt
    karuuzo       2010-04-09, 18:32
- Tu tak vēl nepieminēji ļaunos autora žotājus, salīdzinot ar kaut kādu Apple gadžetu, tas vispār ir bankrots

m

PS. Nu jā, es jau ar nepaņēmu vēl vienu USB vadu, jo tas maksā 25Ls 8|

m
atbildēt
    Normunds       2010-04-09, 19:10
- Kakao diskusija dedzina

Liekas, ka vienam otram tur nekaitētu paremontēt pašapziņu. Tur ir tāda vainas apziņa, ka cilvēks ir tik vājš, ka viņš ir piespiests no paša stīva nopirkt visu jaunāko
atbildēt
       Jealousy >Normunds       2010-04-09, 19:13
- vai ne? Stīvs slikts, jo Stīvs uztaisa to ko visiem gribās, bet ne līdz galam, bet tomēr gribās
atbildēt
          budzis >Jealousy       2010-04-09, 19:22
- "Velmi" pataisa par "vajadzibu" parasti ar reklamas palidzibu, kas faktiski ir smadzenju skalosana un iedarbiba uz zemapzinju.
Visa taa "pribambasu" tirgosana par nenormalam cenam, tas jau ir marketings uz zombeto aitu rekina
atbildēt
             Normunds >budzis       2010-04-09, 19:33
- Nuuu, itrubas gadījumā es absolūti nepiekrītu. itrubai Latvijā reklāma bija pirms diviem gadiem, kad LMT aplīmēja afišu stabus. Pēc tam es neatminos neko tādu ko varētu nosaukt par reklāmu. itruba Latvijā, ja salīdzina ar nokia vai SE nav reklamēta vispār.

Tas ko cilvēki uzskata par reklāmu parasti ir fanboju raksti blogos un to nu nekādi nevar nosaukt par apzinātu apple vai lmt mārketinga stratēģiju.

Drošīnas pēc es uzrkastīšu disklaimeri: es runāju par šejieni, nevis ameriku vai zanzibāru.
atbildēt
                piu >Normunds       2010-04-11, 23:46
- Latvijā apple nav tirgus. Esi redzējis dajebkautvienu oficiālo iphone reklāmu tulkotu Latviski, kādā LV TV kanālā?
atbildēt
    krizdabz       2010-04-09, 19:22
- Viss jau būtu labi, ja būtu kā tu saki "ka tu gribigribigribi to jaunāko produktu". Tomēr dzīvē viss ir mazliet savādāk. Apple izveido produktu, kurā speciāli nav iekļautas fundamentālas iespējas, lai tās tirgotu nākamajos modeļos. Un tāpēc tas nav gluži: "gribu jaunāko modeli un viss" gadījums. Apple klientus savā ziņā spiež pirkt to vai šito un tas nav īsti ētiski. Man drīzāk interesanti cik ilgi publika ļaus Apple šādi izrīkoties un vai nesanāk tā, ka viss ies M$ pēdās, kas būtu ļoti skumji tik lielisku produktu ražotājam kā Apple.
atbildēt
       Jealousy >krizdabz       2010-04-09, 19:27
- Kristap, nelec nu tu arī tajās pašās auzās. VISI, es atkārtošu - PILNĪGI VISI ražotāji pilnīgi VISOS produktos neiekļauj kaut ko tādu, ko varētu iekļaut, tikai un vienīgi tāpēc, lai tu pirktu arī nākamo modeli. Kāpēc Nokia E51 ir bez GPS, bet tajā pat laikā iznākusī E71 ar GPS? Tāpēc, lai cilvēki pirktu E52, kurā jau ir GPS. Kāpēc Mazda3 nav MP3 atskaņotāja? Lai tu pirktu nākamo Mazda3, kurā jau ir MP3 un navigācija, bet vēl nav Bluetooth streaming.

"Problēma" ir tajā, ka visi pievērš pastiprinātu uzmanību Apple produktiem. Kāpēc, tas jau ir Stīva nopelns, spēt radīt produktus kas piesaista.

Un kā jau es teicu - beidziet uzvesties tā, itkā jums ar likumu būt noteiktas tiesības saņemt to-to-un-to fīču. Neviens nekur nav noteicis, ka jums pienākas multitaskings un sazinvēlkas katrā produktā.
atbildēt
          Normunds >Jealousy       2010-04-09, 19:42
- Pirms pāris dienām biju atjaucis savu itrubu iztīrīt gružus un pēc salikšanas nestrādāja ekrāns.

Un tad es pieķēros pie vietējo veikalu sortimenta apzināšanas lai noskaidrotu vai ir ātri nopērkams kaut kas līdzvērtīgs. Un sūdu - nekā līdzvērtīga par sakarīgu naudu nebija. winmobile es izsvītroju, android arī. symbian + nokia man liekas atbaidoša kombinācija. Palika SE. Un tiem es neatradu modeli kam būtu gps un wifi par sakarīgu naudu.

Un es jutos bezgala laimīgs kad pēc otrreizējas izjaukšanas telefons sāka strādāt Tagad atliek sagaidit 4G un sūtīt telefonu pelnītā atpūtā.
atbildēt
          kada starpiba >Jealousy       2010-04-09, 21:54
- Bet ne visi to dara ar tādu pašu mērķi kāds ir Apple. Gps neesamība telefonā ir dzelžu un izmaksu lieta, bet piemēram multitaskinga neesamība ir tīri programmatūras lieta. Un visiem ir pilnīgi skaidrs ka tas ir darīts tikai tāpēc lai esošie Ipad lietotāji vēlētos pirkt jauno Ipad kurā multitaskings noteikti būs.
atbildēt
             Jealousy >kada starpiba       2010-04-09, 22:42
- Nepareizi. Multitaskings ir nežēlīgi atkarīgs no dzelžiem un to iespējām. Tāpēc arī tas parādās tikai tagad uz gana jaudīgiem dzelžiem.

Tas, ka citiem multitaksings ir sen, nav attaisnojums, jo tas, ka kaut kas ir, nenozīmē, ka tas darbojas labi.

Turklāt neaizmirsti par kādiem apjomiem šeit ir runa. Desmitiem miljoni ierīču. Kas nozīmē, ka katrs sīkākais nieks ir jātestē un jāsalīdzina un jāatrod perfektākā veiktspējas/cenas attiecība. Nav māka uztaisīt jaudīgu aparātu, kurš maksā miljonu. Nav māksla uztaisīt lētu aparātu, kurš strādā štruntīgi. Bet tādu, ko var atļauties un kurš darbojas perfekti ir ļoti, ļoti ilgi jāizstrādā. Pusotrs, divi gadi ir absolūtais minimums. Un tas ir katrai ierīcei, katrai fīčai. Ja vienā reizē izgrūž visu, ir skaidrs, ka viss nav līdz galam pārbaudīts un pielāgots. Ko lieliski pierāda Nokia, kas bliež vairākus desmitus telefonu gadā, nevienu nenostrādājot līdz galam pilnībā. Vienam ir vāji dzelži, vienam lēts korpuss, vienam slikts dizains, vienam gļuikains softs, vienam nav atbalsta lokālajā tirgū. Tās visas ir milzu problēmas, kuras vienlaicīgi novest līdz pilnībai ir neiespējami.

Bet jā, protams, arī man derdzas, ka katrs nākamais modelis ir labāks un spējīgāks. Tikai es apzinos, ka Apple man nav neko parādā, un ja es nopērku kādu ierīci, tas nenozīmē, ka man pienākas visi nākotnes labumi.
atbildēt
                kāda starpība >Jealousy       2010-04-12, 20:45
- Tu vienkārši esi apsēsts, nav jēgas ar tevi strīdēties
atbildēt
             Palmzz >kada starpiba       2010-04-09, 22:45
- Multitāskings nav tikai "programmatūras jautajums"! Tas ir arī dzelžu jautājums. Jo multitaskings prasa resursus - procesora jaudu, akumulatora patēriņš. Ne velti Apple neļaus to likt uz 3G, bet tikai uz 3Gs, jo tam ir jaudīgaks procis un akumulators. Citādāk visi kliegs, ka 3G ir sūds, jo nenormāli bremzē un aķis netur!
atbildēt
          woo >Jealousy       2010-04-10, 02:47
- nelec nu auzās. lietoju tāda ražotāja kā Bang&Olufsen produkciju. viņu filozofija - uztaisam vislabāko, ko varam un lai tas kalpo maksimāli ilgi. un viss. fig tev nākamais modelis - ir tikai viens, labākais, ko viņi spēj un tas labākais ir gana labs, lai kalpotu 10 un vairāk gadus. un pircējs nejūtās kā muļķis (kā droši vien jūtās liela daļa Apple lietotāju, iznākot jaunam, revolucionāram iFigam 5.0 ar neticami ekskluzīvo USB iespēju..)
dārgi? ilgtermiņā - lēti.
"VISI, es atkārtošu - PILNĪGI VISI ražotāji pilnīgi VISOS" - var savādāk, var. vajag tikai ābolus no acīm noņemt un paskatīties apkārt
atbildēt
             Jy >woo       2010-04-10, 10:20
- Srsly? Rebrandotu, overpraisētu samsungu ar apfrieztām iespējām tu sauc par labo piemēru?
atbildēt
                woo >Jy       2010-04-10, 16:05
- man vienalga, vai B&o apakšā ir samsungs, philips vai vēl kas cits. kamēr produkts izcili pilda savas funkcijas - rāda bildi, lieliski atskaņo mūziku, lieliski izskatās un tam ir ilgs mūžš, kā arī neiznāk jaunas versija katru vasaru, viss ir ideāli.
arī par Apple produktiem tiek pārmaksāts un būtiskākā atšķirība - iespējas tiek apzināti apfrizētas (līdz absurdam) nevis tāpēc, lai ierīce labāk darbotos, bet tikai un vienīgi, lai pēc gada būtu iespējams izlaist jaunu versiju, kura patiesībā mums jau ir gatava tagad..
Ja, piemēram, B&O nosacīti apgriež iespējas, jo uzskata, ka tas ir vispiemērotākais un labākais variants, tad Apple apgriež, jo tas ir nevis vislabākais, ko mēs varam, bet mums vienkārši ir mārketinga plāns, kas jāizpilda.

Bet uzsveru, galvenais parādīt, ka tomēr ne "VISI, es atkārtošu - PILNĪGI VISI ražotāji pilnīgi VISOS".

Kā veicot kādu apskatu teica J.Klarksons: ~ nav sajūtas, ka viņi būtu izdarījuši labāko, ko var..
atbildēt
       Normunds >krizdabz       2010-04-09, 19:37
- Vai tu esi drošs, ka šīs fundamentālās iespējas nav iekļautas apzināti?

Apple telefons bija viņu pirmais šāda veida produkts. Tas nebija 142. SE modelis, ko var piebāzt ar fīčām balstoties uz iepriekšējo modeļu pārdošanas rādījumiem un analizējot patērētāju struktūru, viedokli un paradumus. imo ir tikai loģiski, ka apple sāka ar basic fīčām un laika gaitā produkts evolucionēja.
atbildēt
          krizdabz >Normunds       2010-04-09, 19:38
- Kāpēc tad Google Android tas sanāca ar pirmo piegājienu?
atbildēt
             Jealousy >krizdabz       2010-04-09, 19:40
- Pardon mai frenč, bet kas tieši viņiem sanāca? Pat pēc trīs gadiem savu Nexus Google nespēj uztaisīt bez gļukiem.

Nav jau runa par fīču daudzumu, bet par to kvalitāti.
atbildēt
                krizdabz >Jealousy       2010-04-09, 19:45
- Nexus taisa HTC Google taisa Android. Par kādiem tieši gļukiem runā, uzskaiti, lūdzu

Bet ja atmet pie malas visus jokus, tad Android rullz. Ne tik ļoti ka iPhone, bet viss ar laiku.
atbildēt
             Normunds >krizdabz       2010-04-09, 19:45
- ko? kas android sanāca ar pirmo piegājienu???
atbildēt
             weedy >krizdabz       2010-04-10, 12:04
- Lol, un Android jau bija VISS iekšā, ko vien var iedomāties.
Come on, kovboj, nolaidies uz zemes.
atbildēt
    es       2010-04-09, 19:23
- oho, man par godu rakstu savā blogā esi ielicis!

jūtos pagodināts!
atbildēt
    krizdabz       2010-04-09, 19:54
- Bet vispār. Mēs esam tehnoloģiju un to veidojošo/tirgojošo korporāciju vergi. Nafig mums nav vajadzīga liela daļa "fīču". Viss kas ir vajadzīgs, ir cieņa vienam pret otru, mīlestība pret dabu un apziņa "Par lielu Latviju!" sirdī!
atbildēt
       Jealousy >krizdabz       2010-04-09, 22:30
- Āmen!
atbildēt
       vat >krizdabz       2010-04-09, 22:55
- nez kapēc tad tev ir ierīce, kas ļauj iziet internetā un uzdrukāt šo komentu?
atbildēt
    Caurulis       2010-04-09, 23:49
- Nu nevajag te liet par kvailtātes izstrādāšnu. Apple pa mazam solītim pievieno pilnīgi bērnišķīgi vienkāršas funkcijas savam telefonam.
Kas viņiem traucē izstrādāt iespēju, lai var nomainīt fona bildi? Kas viņiem traucē radīt iespēju , lai var izdzēst jebkuru apps ikonu? Vai iespēju, lai mans telefona sms signāls būtu fakin` omas gailis ierakstīts laukos (izvēlēties pašam savu meodiju)? Tā var turpināt diezgan ilgi. Un iepriekš pievienota revolucionāra iespēja kā cut... kas traucēja uzreiz?

Par cenu politiku vispār nerunāsim...

"Twice the pixels for twice the price? Come on, guys. This isn't science of the rockets. Why do I need to pay $4 for an HD version of Fieldrunners? Gold rush much?" - John Biggs, CrunchGear.
atbildēt
       Jy >Caurulis       2010-04-10, 10:18
- atkārtosos desmito reizi - beidziet uzvesties tā, itkā jums ar likumu būt noteiktas tiesības saņemt to-to-un-to fīču. Neviens nekur nav noteicis, ka jums pienākas multitaskings un sazinvēlkas katrā produktā.
atbildēt
          Surr >Jy       2010-04-10, 11:10
- Nenovirzies no tēmas. Neviens neko no apple nepieprasa - vienkārši tiek izteikts viedoklis - apple produktiem ir labs potenciāls, bet mārketinga politika ir tik alkatīga, ka šie produkti tiek apgraizīti līdz absurdam - faktiski - katra jauna produkta pirmā versija ir labi nostrādāta, kvalitatīva un dārga - bet funkcionali lidz smiekligumam nabadzīga.

Un tieši tāpēc - ir cilvēki, kurus šāda mārketinga politika un attieksme pret galapaterētaju neapmierina - un līdz ar to viņi arī neiegādajas apple produkciju. Bet nu - kamēr bus milzīgs daudzums cilvēku, kuriem šāda "cirpšana" ir pieņemama - vai arī kuriem ierīces funkcionalitāte nav svarīga, iekārta ir vairāk modīgs aksesuārs - protams, ka viss ir kārtībā.

Tikai nevajag izplatīt Normunda teoriju, ka apple ražotik neiedomājami iekārojamus produktus, ka katrs, kurš par apple pasaka ko sliktu, patiesība vienkārši nevar tos atļauties un savam sirdsmieram ir spiests domāt atrunas...Nu neinteresē man multitaskings iphonā - es tikai izsaku savu izbrīnu par hype ap apple produkciju...
atbildēt
             Jealousy >Surr       2010-04-10, 12:12
- Kādiem vēl vārdiem man izteikties, lai tu saprastu, ka "[Apple] mārketinga politika" ir tikai tava nespēja atturēties no šiem produktiem. Cik vēl piemērus ir jāuzskaita, lai būtu skaidrs, ka šo "mārketinga politiku" lieto PILNĪGI VISI ražotāji PILNĪGI VISIEM produktiem? Un kas man jādara, lai tu saprastu, ka tādas-un-tādas iespējas esamību tev neviens nekad nav garantējis vai solījis, tāpēc teikt, ka "produkti tiek apgraizīti" ir absurdi, jo neviens neko neapgriež. Tiek piedāvāts produkts kāds tas ir, tev ir tiesības to izvēlēties vai neizvēlēties. Nu kā tu vari teikt "apgraizīts", ja viņš nekad nav bijis vairāk aprīkots?

Ja iRobot uztaisa Roomba 560 ar programmēšanas iespēju un lielu aprīkojumu, bet pēc tam izlaiž Roomba 520, kur nav ne programmēšana, ne aprīkojuma - to vēl varētu nosaukt par apgraizīšanu (kaut patiesībā tas ir tikai modeļu klāsta palielinājums). Bet jaunu ierīci saukt par apgraizītu ir vienkārši stulbi. Tā nekad nav bijusi labāk aprīkota.
atbildēt
                Svens >Jealousy       2010-04-10, 15:53
- Tātad, pēc Jūsu teiktā izriet, ka tāda mārketinga politika, par kādu daudzi cenšas vainot Apple, ir tikai mīts un tādas reālajā dabā nepastāv? Tā es sapratu, jo Jūs:
1) Apple politiku skaidrojat kā "neviens taču neko nav solījis, pašam ļoti gribas jaunāko".
2) Roombas piemērs patiesībā ir tikai modeļu klāsta palielināšana.

Un jā - pielietot "neviens taču neko nav solījis" vispār var? Ir kāds kurš ir solījis, bet nav devis? Neviens taču nesola. Tikai izlaiž produktus ar vairākām izlaistām elementārām funkcijām.
Un es vairāk vēlētos dzirdēt Jūsu viedokli NE par tām funkcijām un iespējām, kas patiešām ir ilgi jāveido, jātestē, kā piemēram 3G vai multitaskings, bet gan par tām tiešām elementārajām, kuras tieši ir tās, kas rada šo "nesmukās mārketinga politikas" efektu, kā Caurulis minēja - fona bildes nomaiņa, apps ikonu izdzēšana, sava zvanu toņa uzstādīšana. Kāds ir viedoklis tieši par ŠĪM lietām?
Paldies!
atbildēt
                   Jy >Svens       2010-04-10, 17:39
- Par fona bildi man nav ko teikt, bet droši vien tāpēc, ka man absolūti nerūp šāda iespēja.
Par ikonu izdzēšanu nesapratu, ko tieši vajag izdzēst?
Savukārt zvNu toņus pats var lik cik vien vēlies.
atbildēt
                      Svens >Jy       2010-04-10, 22:34
- Visas šīs trīs lietas ņēmu no "Caurulis" teiktā, tā kā par "apps ikonu izdzēšanu" precizēšanu gribētos uzjautāt viņam pašam.
Biju nopratis, ka šīs trīs lietas gan ir reālas, bet laikam jau, ka arī viņam (Caurulis), nav pašam īstas skaidrības, ko var un ko nevar. Ja vien.... zvanu toņus pats var likt savus jau kopš pirmā iPhone?

Personīgi es esmu turējis iPhone rokā vairākkārt, tāpat kā sēdējis pie Apple datoriem. Bet ikdienā gan nelietoju. Iemesls? Cena, protams. Ir, ir ērti, lai ko Apple nīdēji teiktu, bet cena man par augstu. Jā, kvalitāte. Jā, ilgtermiņā tādēļ izdevīgāk. Bet nu nav tomēr tā, ka var vienā reizē vienam produktam dabūt vairākus simtus un pat tūkstoti latu.

Bet lietas, kas varētu atturēt ir arī šī nesaprašana par to, ko tad īsti es iegūšu. Kaut vai tā tīri par piemēru ņemot šo fona bildi - nu smejieties, bet man nekad nebūtu ienācis prātā, ka tik augstas firmas telefonam nevar savu bildi fonā uzlikt. Un ja jau šīs neapmierinātības ir tik lielas, gan ir vēl kādi "sīkumi" (pēdiņās, jo tas kā kuram šķiet), kas man šķistu dīvaini.

Bet citādi - nevaru noliegt, ka Apple arī savā ziņā, dažkārt bīda pasauli uz priekšu, tā kā paldies viņiem par to.
atbildēt
                      Normunds >Jy       2010-04-10, 23:39
- Viņš laikam grib izdzēst oriģinālo appu ikonas. Piemēram Safari. Vai Mail.

Varbūt pie viena var nosaukt to telefona modeli kam var izdzēst tos appus, kas nāk komplektā ar telefonu. Nu, kamon, uz priekšu, pārsteidziet mani parādot to telefonu kam var izdzēst brovseri.
atbildēt
                         usinss >Normunds       2010-04-11, 01:14
- siemens cx65
siemens c65
daudziem SE var modificēt un var izvēlēties citas programmas (alternatīvas).
atbildēt
                            Normunds >usinss       2010-04-11, 08:37
- Esmu pārsteigts. Sešus gadus veciem sīmensiem varēja izdzēst menu itemus. Šie telefoni noteikti tolaik šīs fīčas dēļ bija ārkārtīgi populāri?
atbildēt
                               usinss >Normunds       2010-04-11, 17:21
- Nu bet protams, viņus ļoti labi varēja kustomizēt. Tagad arī SE ir viegli modificējami, pilns nets ar pamācībām, bet tas nav prostajam lietotājam pieejams.
P.S.- mobilo tel vecumam nav nozīme, pats prasīju lai nosauc vismaz vienu
atbildēt
                                  Normunds >usinss       2010-04-11, 17:40
- Es taču neko par telefona vecumu nesaku, es tikai padomāju, ka oriģinālo appu dzēšanas iespējas dēļ Siemens C65 noteikti bija bezgala populārs, ne? Visi meklēja šos telefonus lai varētu izdzēst nax visas standarta appus
atbildēt
    radigans       2010-04-10, 00:33
- bērnudārzs
atbildēt
       mafis >radigans       2010-04-10, 12:46
- +1
atbildēt
       Caurulis >radigans       2010-04-10, 13:27
- Tikai diskusija
atbildēt
    mck       2010-04-10, 13:53
- šis raksts ir veidots ar oficiālā apple izplatītāja Latvijā .... atbalstu
atbildēt
    deni2s       2010-04-10, 17:11
- Nesaprotu, vai tiešām kāds pirka iPhone uz ilgāku termiņu kā 1 gadu? Tak apbružāji pa gadu, atdod bērnam spēlēties un pērc sev jaunāku versiju. Laikam jau PSRS domāšana liek pirkt telefonu uz visu mūzu.
atbildēt
       usinss >deni2s       2010-04-11, 01:15
- Es pērku uz tik ilgu laiku, kamer ierīce sevi atpelna. Ja ierīce sevi neatpelna, tad nav jēgas to iegādāties. Tā mēs nonācām kur esam- ķipa bedrē vai tā sauktajā recesijā.
atbildēt
       Smic >deni2s       2010-04-12, 10:36
- Nez, man joprojām iet 2G. Gribētu jau 3Gs, bet naudas nav.
atbildēt
       Krišs >deni2s       2010-04-12, 10:39
- Sieva lieto oriģinālo iphoni jau kopš 2007. gada decembra un nekas tur nav nobružājies - nav iemesla gribēt kaut ko mainīt, ja viss darbojas.
atbildēt
    wiii       2010-04-10, 18:43
- apple apgriezh iespeejas kas nav nekaada rakjeshzinaatne un citu razhotaaju ieriicees jau gadiem ir +/- pashsaprotamas. taapeec apple ir alkatiigi kunjasbeerni. punkts.
atbildēt
    Normunds       2010-04-10, 19:59
- Viens no potenciāliem iemesliem kāpēc uz vecajiem iphone ir apgriezts multitasking: [links]

Un es piekrītu - nav jēgas no fīčas, kas strādā slikti. Tak windows aero interfeiss arī tiek apšķērēts uz mašinām, kam ir sūdīgi dzelži. Par to kāpēc neviens neraud?
atbildēt
       usinss >Normunds       2010-04-11, 01:04
- Tapēc, ka jau nošakuma tiek konkrēti pateikts kas būs. Un nav izvākta pašsaprotama funkcija. Cilvēks pērkot apzinas, ka viņa dators atbilst minimalajm rasibām. Un microsoft brīdina, kas nedarbosies/darbosies vecajos datoros, nav nekādas mistikas.
atbildēt
    usinss       2010-04-11, 01:01
- Emz, nu cilveki sūkstās nevis par to, ka jauna operētājsistēma nedarbosies uz vecajiem iPhone. Bet gan par to, ka, viņuprāt, daudzās fīčas, kuras parādījās 3GS un 3 iphone OS citur jau ir kā ašsaprotama fīča. Tā pat, tagad daudzi nav apmierinati ar to, ka iphone 3g ir smartphone grupā, bet tam nav multitaskings, bet konkurentu ražojumiem tas jau ir kopš pirmās os versijas... Teorētiski atbalstu to, ka tā ir klaja ņirgāšanās izlaist jaunu iphone OS versiju, kur beidzot ir horizontāla qwerty klaviatūra un copy paste funkcija... nah ad vajag akselometru? Tikai spēlēm? Tak no paša sākuma zināja, ka būs horizontālā klāva un citi uzlabojumi. Tak viņi nebija pirmie, kuri uztaisīja smartfonu- tas ari ir fakts, ka apple neiekļauj pašsaprotamas funkcijas savos produktos, bet spiež cilvēkam pirkt jaunu mobilo, ja viņš vēlas copy paste + multitasking. Protams, var nepirkt, bet ja cilvēkam šis iphone atvieglo darba dzivi, jo ir daudzas noderīgas programmas + gribās izcelties? Būtu tikai godīgi šāda veida atjauninajumus piedāvāt bez makas- jo visi zin, ka šīs jaunās iphone os versijas ir tikai tā saucamie ielāpi un servisa pakas. Kā arī apple saprot, ka, ja ipadam nebūs kaut mazākais multitasking paveids, tas tirgū nepacelsies, bet doma par to, ka ipads spēs pildīt divus uzdevumus vienlaicīgi(nosacīti), pievilina daudzus pircējus.
Protams, katram jāsapro, ka vienmēr bus kaut kas jaunāks, labāks, pārdomātāks. Bet, ja visu laiku gaidīs to labāko, ērtāko un funkcionalāko, tad diez vai kādreiz sev ko iegādāsies.
atbildēt
       Normunds >usinss       2010-04-11, 08:44
- spiež cilvēkam pirkt jaunu mobilo, ja viņš vēlas copy paste + multitasking.

Kurš spiež pirkt??? Cilvēki nopirka telefonus ZINOT, ka tiem nav ne kopīpeists, ne multitasking.

Būtu tikai godīgi šāda veida atjauninajumus piedāvāt bez makas

Nu nebrauc auzās. Visi OS apdeiti līdz šim ir bijuši bez maksas.

Tu jau sāc ļoti neargumentētu diskusiju.
atbildēt
          woo >Normunds       2010-04-11, 09:02
- Kurš spiež pirkt??? Cilvēki nopirka telefonus ZINOT, ka tiem nav ne kopīpeists, ne multitasking.

redzi, Normund, bet Apple ZINĀJA jau brīdī, kad palaida pirmo iPhone, ka būs nākamā versija, kurā tas viss būs. patiesību sakot - būsim godīgi - gan jau tas viss bija gatavs tad, kad palaida pirmo versiju. "taapeec apple ir alkatiigi kunjasbeerni. punkts."
paša izvēle - būt daļai no tā vai ne. Tu esi, good for you, es neesmu, bad for me (maybe).
atbildēt
             Normunds >woo       2010-04-11, 09:27
- Kā tu domā kāds sakars manam lēmumam nopirkt telefonu ir ar to, ka tu domā, ka apple bija "gatavs kopīpeists" jau pirmajā versijā? Nekāds. Es pērko telefonu izlasu tā tehniskos datus un es zināju, kas tam ir un kas nav.

Par to kopīpetistu par kuru tavuprāt apple zināja jau izlaižot pirmo versiju. Iesaku tev palasīt grāmatiņas par sazvērestību teorijām, tev noteikti patiks. Tur ir pilns ar neargumentētiem un absurdiem pieņēmumiem.
atbildēt
                usinss >Normunds       2010-04-11, 17:02
- Emz, man taču vienalga, kas ar ti itrubu un idēli notiek. Man tā pat tāda nav un nebūs.
Es tikai saku, ko par to domā parasts mirstīgais, kuram pc un mac lietas neinteresē, bet vienkārši patīk tās trubas izskatas. viņš nopērk trubu, grib kopēt tekstu, bet saskaras ar problēmu, ka tāda lieta nepastāv, bet ja vēlas šo funkciju, jāpērk jaunā os versija. Labi, ka salīdzinoši lēti tas izmaksā...
atbildēt
                   Normunds >usinss       2010-04-11, 17:43
- viņš nopērk trubu, grib kopēt tekstu, bet saskaras ar problēmu, ka tāda lieta nepastāv, bet ja vēlas šo funkciju, jāpērk jaunā os versija. -/c-

te nu tu kļūdies, pie tam smagi. Labi vēl, ka nepateici, ka kopīpeista iegūšanai jauna truba jāpērk.
atbildēt
                Svens >Normunds       2010-04-11, 20:56
- Copy&Paste iespējamība pie tehniskajiem datiem? Pirmo reizi dzirdu, ka tādas iespējas esamību reklamētu. Vēl jo vairāk - ka tādas lietss NEesamību reklamētu. Manuprāt, tā tieši arī bija - lielākais vairums iegādājās telefona un tikai tad konstatēja, ka tik elementāras funkcijas telefonā nav.
atbildēt
    piu       2010-04-11, 23:53
- Nožēloju ka vispār atvēru komentārus. Uz daudziem jau gribēju atbildēt, bet par laimi tā arī nesāku.
Nožēloju laiku, ko patērēju lasot komentārus.
atbildēt
    DeMarc       2010-04-12, 12:37
- Ģeniāla diskusija - lohi, kuriem vēl joprojām valdība pie visa vainīga un visa pasaule parādā pret lohiem, kuri domā, ka spēs tiem pirmajiem iedot iztrūkstošo saprātu.

Man gan ir cita problēma - tikko biju veikalā un nopirku svaigu maizi, kura rīt jau nebūs svaiga, BET - tie nelieši maizes cepēji rīt piedāvās ne tikai svaigu, bet vēl šķēlēs sagrieztu maizi. Ko man darīt?
atbildēt
       Hospes >DeMarc       2010-04-12, 13:17
- +1


izskatās kas šis viens komentārs atspoguļo visu kas te sarakstīts!
atbildēt
    Smirnoff       2010-04-12, 15:35
- Nez, man gan viss ok ar apple produkciju, marketinga politiku u.tml.

Nopirku vel pirmas paaudzes iPhone, 4GB, sen-sen atpakaļ. Lavtijā vēl labu laiku nebij dabonami pēc tam...

Cik gadi pagājuši, aptuveni 3, laikam?

Nu joprojām jūzoju.
Par citu telefonu pat nedomāju.

Gana labs ieguldījums, manuprāt!
Iepriekš Nokijas - spēj tikai mainīt!

Tāpat ar visiem citiem Apple produktiem, ko ikdiena lietoju.
Vienreiz nopērku un miers uz ilgu laiku!

Tas pats iMac, piemēram.
Nu labi, ir tagad jaunāki, jaudīgāki u.tml. Bet - nu un?

Tad jau ar PC būtu katru dienu pa veikaliem jāskraida un jaunāko komponenšu jūras jāsapērk!

Kamõn....
atbildēt
    Caurulis       2010-04-12, 18:25
- Apple turpina iespārdīt. Nesenā "komunikājija" ar Adobe, ja to tā var saukt... Ok, Adobes darbinieks pirmais pateica, lai Apple ieskrienas, bet tomēr...
Un tagad šis [links]

Steve Jobs will create a screen with a single button for power. It will stream content that he chooses. It will be called the television.

Noslēgumā es gribēju ielikt linku (vairs neatradu) uz jauku bildīti, no Open-Source semināra, kur bija plakāts ar Apple politiku attiecībā uz programmatūru. "Viens klikšķis" un puse no uzinstalētajām programmām vairs jums nedarbosies, jo Apple nolēma, ka nevajag.
atbildēt
       Jealousy >Caurulis       2010-04-12, 18:38
- [links]
atbildēt
    Kloons       2010-04-13, 19:22
- Nejauciet pa starpām softu versijas 2.0-3.0, pāreja uz jaunāku softu visiem ir bezmaksas.
3GS no 3G atšķīrās tikai ar sekojošo:
Built-in video camera with Autofocus (3Mpix), Voice Control, longer battery life, and more.
...kas pa 90% ir dzelži...
Neadvancētiem lietotājiem papildus fīčas nevajag, savukārt advancētie 5min laikā uzliks RockApp vai Cydia un dabūs visus "aizliegtos" augļus
atbildēt



Kakao.lv

jealousy

Mans vārds ir Kārlis.
Mans darbs ir Delfi.
Mans hobijs Kakao.
Šis ir mans blogs. Par visu.
Seko man @janitors

Viskas
Lietas
Kašķis
Foto
Kino
Help
Jautri


Kad tu iesi uz kino?
Drīz
Kaut kad
Nekad





Virszemes TV

^ brauc uz augšu ^

rss feed

Kakao.lv

Hosted by TunT.lv